کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک
امروزه کابینت آشپزخانه کلاسیک پرطرفدارترین سبک کابینت محسوب می شود. سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک، یکی از لوکس و جدیدترین ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد. در این مطلب قصد داریم انواع کابینت کلاسیک که شامل: (کابینت ممبران، کابینت چوبی، کابینت روکش چوب، کابینت کلاسیک رومی و کابینت وکیوم) می باشد را به شما معرفی کنیم.



کابینت آشپزخانه کلاسیک چیست؟
کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت معنی قفسه بندی می دهد. در گذشته در کشور ما از گنجه استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به شکل امروزی در آمدند. با مطالعه ادامه مطلب متوجه خواهید شد کابینت آشپزخانه کلاسیک چیست؟ در واقع با وجود تنوع بسیار در صنعت کابینت سالیان متوالی کابینت آشپزخانه کلاسیک پر طرفدار ترین سبک کابینت آشپزخانه است. مشخصه اصلی کابینت کلاسیک وجود ستون و سرستون های منبت کاری شده در کنار تاج و زیر چراغ ابزار خورده است که نقطه تمایز کابینت کلاسیک و کابینت مدرن به شمار می رود.

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک
کابینت آشپزخانه کلاسیک به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شود. این چهار سبک شامل: (کابینت کلاسیک چوبی، کابینت کلاسیک ممبران، کابینت کلاسیک روکش چوب و کابینت کلاسیک رومی) می شود. هر کدام از این چهار سبک خصوصیات و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برای دیدن ادامه مقاله کابینت آشپزخانه کلیک کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کابینت مدرن

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت معنی قفسه بندی می دهد. در گذشته در کشور ما از گنجه استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به شکل امروزی در آمدند. با مطالعه ادامه مطلب متوجه خواهید شد کابینت آشپزخانه مدرن چیست؟ در واقع با وجود تنوع بسیار در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه مدرن توانسته به دلایل بسیاری که در ادامه خواهیم گفت طرفداران بسیاری را جذب زیبایی های خود کند. ولی به عنوان اصلی ترین مشخصه آن تنوع بسیار بالا در رنگ این نوع سبک و مقرون به صرفه تر بودن قیمت آن نسبت به سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک می توان اشاره نمود.

 

کابینت سفید طلایی

انواع کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شود. این چهار سبک شامل: کابینت های گلاس، کابینت فوق برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت مدرن دو رنگ می باشد. هر کدام از این چهار سبک خصوصیات و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه کابینت مدرن مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی